JO15 kampioen!

Zaterdag 30 mei is GEO JO15 kampioen geworden nadat ze de beslissende wedstrijd tegen Nieuw Roden met maar liefst 10-1 wisten te winnen. Een geweldige prestatie van het team van Alfred Ottens en Marcel Walma! Het team behaalde 25 punten uit 10 wedstrijden en scoorde maar liefst 64 keer en dat was met 1 punt verschil voldoende om GVAV-Rapiditas voor te blijven.

Na afloop van de wedstrijd was het natuurlijk feest en werd het seizoen op passende wijze gezellig afgesloten. Voor beide trainers/leiders is het een perfecte afsluiting van hun carrière bij GEO, want ze hebben helaas bij het bestuur aangegeven te gaan stoppen met hun werkzaamheden voor de jeugd. Wij bedanken Alfred en Marcel voor hun jarenlange inzet en natuurlijk dit prachtige resultaat!

Het team gaat na de zomervakantie onder nieuwe begeleiding verder als JO17 en daar kun je natuurlijk niet beter aan beginnen dan met een kampioenschap van JO15 op zak.