Maarten Sebens is per 1 juli 2026 de nieuwe hoofdtrainer van vv GEO! De 38-jarige trainer komt over van SC Stadspark en staat voor zijn eerste klus als hoofdtrainer.
Na goede gesprekken tussen hem, bestuur en een delegatie van de spelersgroep was iedereen gelijk enthousiast en werd al snel duidelijk dat het een ´match´ is. Met Maarten halen we een jonge en gedreven trainer binnen, die met zijn achtergrond als jeugdtrainer, ook goed past in het beeld dat er het komende seizoen een aantal oud-jeugdleden bij de club zullen terugkeren. We zien Maarten als een persoon die goed de verbinding kan gaan maken met de groep én onze jonge spelers goed op weg kan helpen in hun eerste jaren bij de senioren.
Hij stelt zich hieronder voor:
´Mijn naam is Maarten Sebens en met veel enthousiasme start ik volgend seizoen als hoofdtrainer bij vv GEO. Na een aantal seizoenen als trainer in het jeugdvoetbal en een functie als assistent, word dit mijn eerste klus als hoofdtrainer.
Voetbal draait voor mij om plezier, ontwikkeling, saamhorigheid en samen strijd leveren. Ik kijk ernaar uit om samen met de spelers aan groei te werken, zowel op als naast het veld.
Vanaf de eerste gesprekken heb ik vv GEO leren kennen als een warme en betrokken vereniging met passie voor het voetbal. Dit trekt mij enorm en maakt het voor mij extra bijzonder om hier aan de slag te gaan.
Ik zie uit naar een prettige samenwerking met spelers, staf, bestuur, vrijwilligers en iedereen die de club een warm hart toedraagt. Samen gaan we er een mooi en sportief seizoen van maken. Je kan mij altijd aanspreken als je me ziet lopen.´
Wij zijn ontzettend enthousiast dat Maarten zijn carrière als hoofdtrainer bij vv GEO gaat starten. We hebben er alle vertrouwen in dat hij er een mooi seizoen van gaat maken. Het contract is voor één seizoen, met de intentie om dit bij wederzijdse tevredenheid voort te zetten.
Bestuur vv GEO





